
تاریخچه شرکت پارس افراز
گارانتی پارس ارتباط یکی از خدمات پس از فروشی است که توسط شرکت پارسافزار در زمینهی تجهیزات نظارتی و امنیتی به مشتریان ارائه میگردد.
شرکت پارس افزار در سال ۱۳۸۳ با هدف تولید، واردات و ارائهی انواع تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict) در سراسر کشور تأسیس گردید.
این شرکت با بیش از ۳۰۰ دفتر نمایندگی در تهران و شهرستانها و نزدیک به ۲۵ مرکز ارائه خدمات پس از فروش در سراسر ایران، در راستای ارائهی محصولاتی مانند سیستمهای حفاظتی و نظارتی، تجهیزات ذخیرهسازی، تجهیزات شبکه کابلی و بیسیم، کامپیوتر، تلفن همراه، تجهیزات اعلام سرقت و اعلام حریق مشغول به فعالیت میباشد.
شرکت پارس ارتباط افزار با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در تأمین و عرضه تجهیزات کاربردی در زمینه شبکههای کامپیوتری و سیستمهای ارتباطی توانسته است پاسخگوی بخش قابل توجهای از تقاضای بازار در این حوزه و برای تمامی سطح کاربری باشد.
در حال حاضر پارس ارتباط به عنوان بزرگترین عرضهکننده رسمی محصولات Hikvision، qnap و tp-link بیشترین سهم را در بازار تجهیزات این شرکتها از آن خود کرده است و همچنین از تامینکنندگان عمدهی محصولات Seagate و Mikrotik در ایران میباشد.
فراتر از عرضه کالا، توجه ویژه پارس ارتباط افراز به فرآیند خدمات پس از فروش است و گارانتی پارس ارتباط در راستای تکمیل این فرآیند تولید و عرضه و در جهت ارائه خدمات پس از فروش به وجودآمده است.
وجود گارانتی در کنار محصول، اعتماد مشتریان را افزایش داده و به کالا اعتبار میبخشد و گارانتی پارسارتباط به عنوان یک گارانتی معتبر و خوشنام در حوزهی IT، توانسته این هدف را عملی سازد.
شرایط گارانتی پارس ارتباط برای محصولات هایکویژن
۱- از پلمپ بودن دستگاه خریداری شده مطمئن باشید.
۲- مدت زمان گارانتی سیستمهای نظارت تصویری هایک ویژن، ۲۴ ماه میباشد.
۳- تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE و پایههای نگهدارنده شامل ضمانتنامه نمیشوند.
۴- شرکت پارس ارتباط افزار هیچگونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیرهشده بر روی هارددیسکها ندارد.
۵- تمامی هزینههای ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.
۶- در صورت مشخص شدن وجود ایراد فراگیر در سری خاص از محصولات این شرکت، به منظور اطلاع مصرفکنندگان از این نقص فنی، شرکت پارس ارتباط متعهد می شود که به روشی مناسب از جمله ارسال پیامک، ایمیل، اعلام در تارنمای شرکت، نصب آگهی در فروشگاهها و نمایندگیهای خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، این موضوع را اطلاعرسانی نماید تا خریداران و مصرفکنندگان جهت ارجاع کالای معیوب به مراکز خدمات شرکت پارس ارتباط اقدام نمایند.
توجه
ـ قطعه تعمیر شده و یا تعویض شده به مدت شش ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض، دارای گارانتی می باشد.
ـ تجهیزات نظارت تصویری به ویژه در شرایطی که دوربینها در محیطهای بیرونی نصب می شوند، حساسیت بالایی نسبت به جریان القایی و شوکهای الکتریکی دارند. جریان القایی علاوه بر ایجاد نویز، کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورتهای ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر می باشد. لذا استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری Hikvision به منظور به حداقل رساندن شرایط فوق الزامی است.
ـ تغذیه الکتریکی دوربین توسط آداپتورهای غیر استاندارد و متفرقه، در کوتاه یا دراز مدت موجب بروز اثرات مخرب بر روی دوربین ها و سیستم های ضبط تصاویر میشوند.
ـ کابلهای انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیر استاندارد علاوه بر افت شدید کیفیت تصاویر میتوانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی بر روی پورتها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر بشوند.
ـ پیش از اتصال کابل های انتقال تصویر به DVR از خاموش بودن دستگاه مطمئن باشید.
مواد ابطال گارانتی پارس ارتباط
موارد زیر موجب ابطال گارانتی میشوند و دپارتمان خدمات پس از فروش پارس ارتباط هیچگونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاهها نخواهد داشت:
۱- مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول.
۲- آسیبهای فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه.
۳- استفاده از آداپتورها و کابلهای انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب.
۴- فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار.
۵- اقدام به بروزرسانی و تغییر ثابتافزار (Firmware) دستگاه بصورت نادرست و یا استفاده از نسخههای نامناسب.
۶- عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب (شرایط خارج از دامنه اعلامشده توسط سازنده)